søndag 21. oktober 2012

Søndagssyssler..

Rolig søndag for the Mosbrons<3

Ikke i noe husarbeid modus, men tenkte jeg skulle flytte om på div..

Har hatt to bilder på gangen som jeg tenkte ville komme mer til sin rett i stua:


Når jeg går rundt og hjelper kunder så slår det meg hvor "fargeløs" jeg selv er??!! Men jeg håper virkelig jeg klarer å se kunden:))


Nå skal disse putene få ta seg en hvil i den fine korga mi:) "Å ja så nå vil du ha nye puter??" var jo kommentaren jeg fikk da. Neida du, jeg bare byttet OM tenk;))


Måtte jammen meg sy den ene puta, så nå har jeg både sydd og strikka på ei uke??!!

(Og forresten så har jeg veldig lyst på ei ny pute vi har på Kid da, men vet ikke om den passer helt inn..)

Lurer egentlig på om stilen min kan settes i en kategori?? 

Som dessert idag(pappen handla igår) ble det kakao med grillkokker(marshmellows-hihi)!!


Oi se her du, farge på både krus og skje;)

Neste helg er det vår tur å ha mat og vin klubb, så imorgen får jeg ta meg en tur på Vinmonopolet..

Ha en fin søndag<3



2 kommentarer:

  1. Så deilig å ha en fin og rolig søndag:)

    Ønsker deg en kreativ uke ( hint hint ønsker meg en strikka glass krukke til jul ;) )

    Klem Davina

    SvarSlett
  2. He he, fargelløs ja... selv jobbet m interiør og maling, og j er veldig hvit og grå i farger. Mange kunder j har malt stue og soverom til rundt omkring. Men det er utrolig hvor liten fantasi enkelte har mens andre bobler over. Er vel sjarmen med å være forskjellige. Den eldre garden erfarte jeg var veldig glad i farger, burgunder, grønt, gult osv, noe ikke jeg er. Man må bare se an kunden og prøve danne seg et bilde noe du sikkert fikser glatt. Ha en flott jobbe uke :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte