søndag 14. oktober 2012

Stavanger

Da var nok en helg over..
Lørdag reiste jeg og mannen til vakre Stavanger by for å feire et flott vennepar som har giftet seg<3

Vi lå på hotel Clarion, så det var jo praktisk i forhold til en liten bytur:))


Været var nydelig:) 
Det var i denne parken mannen tok meg til for å "lure" meg til å flytte til Stavanger for 12 år siden. Han lurte meg ikke, for jeg VILLE flytte selv jeg;)
 Bodde der i 7 år, og fikk 2 barn sammen der:) Eldstejenta var 4 år når vi flyttet dit. Men vi måtte ta et valg, og familie ble viktigest<3 Så ble Karmøy bu igjen august 2007..

Men Stavanger er for alltid i mitt hjerte<3

Var veldig kjekt å se jentene mine igjen, og brudeparet hadde stelt istand til en flott fest!

Noe redusert idag av en eller annen merkelig grunn?? Var sikkert all vann drikkingen til vinen..

Imorgen kl 9.45 begynner jeg i ny jobb og gleder meg veeeldig:)) Så gjenstår det å se om jeg bruker opp all lønna mi som "alle" beskylder meg for... Jeg dilla på puter liksom??



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte