torsdag 4. oktober 2012

4 års dagen:)

Da var Iris blitt 4 år-eeeendelig!!

Fikk en fin feiring i barnehagen, og de laget ei flott "kruna":))

8 gjester hadde Iris invitert, akkurat passelig:))

Bordet dekket jeg kvelden før, tenkte det var kjekt å våkne opp til.

Passelig råååså!!

Gelè og bamsemums*mmm*

Iris fikk favoritt slikkepinn(kjærlighet) av Kremmerhuset<3
Tallerker mm fant jeg på Kiwi:))

Prinsesså vår<3



ok, ikke alle mammer er like flinke til å pynte kaker..
Men Iris var ihvertfall fornøyd*flau*
Iris fikk flotte gaver, og siden hu fikk pennal synes hun at det er på tide å begynne på skolen!!

Og så et lite "gullkorn"(eller..): Fikk lommebok med penger oppi, og så fikk hun litt påfyll av meg og pappaen. Da kommer det fra Iris: "nå kan eg kjøpa snop te meg, og øl te pappa!!" Tja, hva kan man si...

Ja ja, nå er det noen måneder fri fra selskaper, godt det og:)

Jeg har vært hos tannlegen idag, har virkelig gruet meg!! Har den snilleste tannlegen, og han bedøvde meg så eg følte meg vridd i ansiktet i flere timer. Hadde ikke annet valg enn å gå på Oasen etterpå, siden jeg er for stor til å få premie hos tannlegen!! Så vips hadde jeg ny kjole til bryllupsfest neste helg;) Sier bare grønt er skjønt!

Pasta carbonara på menyen, og mest mulig avslapping resten av dagen:))


4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så kjekt at du la igjen et spor inne hos meg, da fant jo jeg veien til deg :)

    Gratulerer til 4 års prinsessa!
    Håper hun får en super bursdag :)

    Jaja, kom jo noe "godt" ut av tannlegeturene allikevel da!! :)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Lekkert bord og lekker kake! Har du brukt form til bunnen eller skjært til selv? :-):-)

    SvarSlett
  3. Audhild:
    Har selv fått tannlegeskrekk etter en rotfylling fra H, så følte jeg fortjente en kjole ja;) Ble litt morsomt å lese ditt innlegg rett etterpå:))

    Gitte:

    Takk, mer fornøyd med bordet enn kaka;) Har brukt Barbie form fra cacas, så følger dukka med:)

    SvarSlett
  4. Så fnt bord du ar laget i stand, neste så jeg har lyst på prinsesse bord selv på 40 års dagen min ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte