tirsdag 22. mai 2012

Sommeren er her

Ja idag har det virkelig vært sommer. Barnehagen var her og Iris syntes det var stas å få vise hvor hun bor:)
Kaka (Møllerens 1-2-3 med himalaga glasur) var veeeldig god, det var en gang en langpanne:


Hun hadde jo ikke lyst å gå etterpå, og det regnte jeg heller ikke med. Vi syklet en tur til venninna mi, og der var det enda mer godsaker<3 I tillegg hadde hun satt opp badebasseng, og det var jo en hit! Hun har vært i full vigør idag, og da skjer dette:


Så da har jeg ihvertfall noen å se Frustrerte fruer med, for det blir nok ikke barnefri kveld!

Er og veldig stolt over Camilla som idag synger solo på cd innspilling<3 Tenk at jeg ikke visste at jenta sang så fint*flau* Elias ville ikke synge, så han gikk hjem;)
Har jo og ei stor jente, og hun skal ha avsluttende eksamen imorgen og onsdag! Ønsker Snoopyen min masse lykke til<3


 Når det er sånn vær som dette, er ikke å lage middag så veeldig kjekt. Så idag bare ble det en pastasalat med diverse:

Håper den er god..





Nå venter jeg på mannen, og nyter synet av vår frodige hage:)


Ønsker meg nye puter.


Et av våre plommetre




Håper du og har en fin dag:)
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte