fredag 11. mai 2012

Når katten er borte..

Jepp, idag reiser herr Mosbron på teambuilding til København, og neida ikke misunnelig... What to do?? Vel han vet det ikke, men i helga skal jeg male soverommet;) Sist han var på tur malte jeg i stua, så må jo holde tradisjonene ved like??!! Til nå har jeg tatt første strøk på nattbordene, resten må vente til senere-hi hi.
Du skal få et lite hint hvorfor veggene bør må males:



Giddet ikke å ta bilder av hele rommet,for da måtte jeg jo rydde.. Kremt.. Dette er hylla over senga. Bokstavene fikk vi i bryllupspresang av ungene<3 Skiltet til mannen er veldig uklart(mobilbilde): "Every man should marry,after all happiness is not the only thing in life" Bryllupsgave det og ja..
Så nå er malingen i kjelleren, de nye gardinene fortsatt i bilen, og mannen gone om 1.5 time!!
Så kjære søte englebarn, vær snill med mamma nå!

Og puffen ja, den er nesten ferdig:) Skal til Haugesund imorgen for å kjøpe wallsticker hos http://www.fruemma.no/,og så er den klar.
Jøss som jeg skriver så skulle en tro jeg var full av energi?! Har ikke det, men gleder meg til det er ferdig.

Klem fra fru Mosbron

1 kommentar:

  1. Lurt å male når katten er borte;-)) Får det som man vil da....Blir nog veldig bra. Du må vise resultatet....

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte