onsdag 16. mai 2012

Klar?

Så,er DU klar for den store dagen?
Jeg har vært på jobb idag, og vi kjedet oss ikke for å si det sånn;)
Sitter her sikkert for avslappet, men føles godt..
 Nå er det forseint å kjøpe det vi evt mangler, og godt er det sier lommeboka!
 3 klasse måtte være med å bidra til baking og smørbrød. Takk og lov, vi fikk langpanne!!
Gjorde det litt lettvint kanskje med 123 brownies, men vi tilsatte oreo kjeks:

Nam,kakerøre

Må jo teste om den er god før vi gir den?
Og ja den var veldig god<3

Mannen har laget en makaronisalat,og jeg har kost meg med:




Angret plutselig på at jeg ikke kjøpte inn noe å pynte bordet med, så 21.30 var det full fart til Kiwi og Rimi! Var ikke mye å oppdrive gitt? Stearin lys og sløyfebånd, bedre enn ingenting. Påskeliljer fra hagen<3 Og sjekk ut serviettpompongene*kry* Satt to kvelder, litt dillete, men dekorativt da:)

Da vil jeg bare ønske alle en fin 17 mai

Klem fra fru Mosbron



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte