tirsdag 15. mai 2012

Idag er dagen før dagen før dagen-hvis en kan si det sånn;) Tenkte jeg skulle gjøre "alt" idag, siden jeg skal på jobb imorgen. Den planen gikk i vasken i dag morges når ryggen låste seg-flott!
Så det har begrenset seg til å handle inn til 17 mai.
Jeg har funnet frem klær, og trodde jeg skulle grine når Anna sin bunad lå i bunn av klesposen-krøllete! Ikke noe ekspert på stryking/damping, så dette skal bli intrs..
Men 17 mai blir det nok uansett, bare litt mindre striglet..

Dette er kanskje litt dumt, men etter at jeg begynte å blogge har jeg blitt mer stresset over hvordan vi har det hjemme.. Det er så mange som har så flotte hjem, så flinke til å innrede.. Ikke minst flinke til å ta flotte bilder.. Prestasjonsangst er det sikkert.. Var vel dette jeg var redd for før jeg startet bloggen min, og forhåpentligvis noe jeg kommer over..

Jaja..


Ha en fin dag, klem fra fru Mosbron<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte