torsdag 3. mai 2012

Fargeløs jeg?

Noen av de få interiør samtalene jeg og herr Mosbron kan ha er om at jeg er motvillig til å tilføre farge. Han påstår at alt skal være hvitt og grått- og at det faktisk ikke er farger. Makan!! Vel jeg glemmer aldri gangen han ville at kjøkkendøra skille males grønn fordi det passet til de gule veggene. Og nei det var ikke på 90- tallet! Selv om farger passer sammen, er det ikke dermed fint interiørmessig..
Innrømmer at jeg synes helhvite hjem er nydelig, men er ikke gjennomførbart her*sukk*

  Dette bildet viser favorittfargene mine( interiørmessig!):


 Falt pladask for dette, og fikk det heldigvis:) Hvitt, grått, sølv, brunt-perfekt!

Elsker klokka vår fra Kremmerhuset

Og dette skapet som jeg egentlig skulle male hvitt;)
Og ja vi har grå og beige sofaer, grå gardiner, grå puter osv.. Men jeg tilfører av og til noen farger på puter og duk nemlig!

Men en ting er jo husbonden fornøyd med:


For det første har han valgt denne bokhylla, Hemnes i GRÅBRUN!! Og for det andre så elsker han bøker, og samler på en meget fargerik serie fra Verdensbiblioteket.

En annen fargeklatt vi har er dette fine bildet vi fikk i bryllupsgave av den ene forloveren min:

<3
Jeg har ihvertfall ikke "alt" hvitt, men de sier vel at grått er det nye hvite- hihi..

Nå ska jeg snart i barnehagen å se når Iris spiller trollet i De tre bukkene bruse- gleder meg:))


Ha en fin dag, klem fra Fru Mosbron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte