tirsdag 1. mai 2012

Badet vårt( og litt sånt..)


Idag burde jeg kanskje hatt en "årets grillsesong er startet" innlegg? Joda vi har grilla vi, men ikke et bilde ble tatt av denne fruen.. Denne fruen har nemlig vært helt kaputt idag, mangel på søvn er vel et nøkkelord.. Men mette ble vi alle mann, og restene hadde ungene til kvelds;)
 Har og hatt et koselig besøk hos lillebror og madame, var ei stund siden sist gitt.. Jeg har faktisk møtt min overkvinne i svigerinna mi når det kommer til ommøblering, men det var blitt veldig fint:))
Jeg synes det er kjempekjekt å se hvordan andre innreder, er vel grunnen til jeg oppsøkte blogglandia. Inspirasjon overalt!

Så i mangel på grilldress bilder, tar vi en titt innom badet:

Stiligt hvordan den knallgule Lano såpa bare stjeler oppmerksomheten*sukk*



Bak skyvedøra er det mulighet for vaskemaskin.

 Ikke så kjempestort, men det fungerer helt fint. Fine nøytrale farger synes jeg, kunne kanskje droppet den borden..  Flisene på gulvet har gull i seg, tror du det fenger småjenter eller??
 Den skyvedøra i speil er veldig kjekk når du er trøtt i trynet og sitter på do vettu, profilbilde!! Ja den blir som regel skyvet opp av undertegnede!
 Min skjønne morfar trodde først det var videre inn, så han hoppet til når han så speilbildet sitt-hihi;)

Ja vi har jo et bad til da.. Men huset ble bygd 1970, og det har ikke vært priotert kan du si.. Alt er helt og fint, bare en smule dated;) Er i kjelleren, og der er jeg kun for å vaske klær allikevel..

Håper du har hatt en fin 1 mai, nå skal jeg innta tv kroken.
Klem fra fru Mosbron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte