onsdag 23. mai 2012

Kaffen er klar..


God morgen!
Idag passer jeg på ei søt lita frøken på snart 2 år:) Vi har nettop levert "babyen min" i barnehagen, og vi snakker sjalusi.. Syntes ikke noe om at hun måtte gå når lille snuppa fikk sitte i vogn. Jeg hadde jo to hender, så kunne vel kjøre henne i vogn og  vel?! Tenker jeg stopper med 4 barn jeg..

Skal jobbe i ettermiddag så får nyte finværet mens jeg kan:)

Nå har jeg vist en ny kopp med mine fine bordskånere de siste dagene. Dette er den siste, og er de ikke fine vel? De kjøpte jeg  her , kjempekoselig butikk:) Kruset er og nytt, kjøpte det på Kremmerhuset igår:) Tror jeg  må ha dilla på krus*kremt*

Må bare si det er så søtt at ei lita snuppe allerede mestrer å leke mor og barn<3 Veksler mellom å kjøre babyen i vogna og legge den i vugga- Vugga er det forresten morfar som har laget, og jeg er veldig glad i den:


Ha en kjempefin dag!
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte