fredag 25. mai 2012

Så var det freddan dere, og laaaanghelg!! Fruen er blitt sommerfokjølet, og synes egentlig litt synd på seg selv.. Ikke særlig vant til å være syk *bank i bordet*, så blir litt mesete..
Idag skulle jeg hente skrivepulten til Milla, og kjørte med et smil.. Oi om jeg ikke hadde peiling hvor langt det var til Tittelsnes!?! Heldigvis var været nydelig, og duoen Golden Antonsen på radioen. Morsomme karer de to:)
Kjempekoselig mann som ga meg pulten, så det var jo kjekt. Inviterte meg til og med inn på noe og drikke, men måtte dessverre takke nei pga dårlig tid..

Etterpå hadde jeg et kjapt møte med sjefen min for Pierre Robert på Amandasenteret, kul dame.
En ørliten handlerunde, før jeg måtte hente "syk" Iris hos min mor. Glad jeg ikke begynte pencillin kur, for hun er fin hun nå<3

Nå sitter vi ute og koser oss. Mannen soler seg, mens jeg sitter i paviljongen min.


Måtte rett og slett kjøpe Boligdrøm idag,var jo kåring av Norges Drømmebolig tross alt.. Syntes det var så fint skrevet av Eva Høydalsvik,redaksjonssjef, at vi alle har Norges Drømmebolig:) For vi innreder jo så godt vi kan til sånn som VI vil ha det. Jeg bruker ihvertfall mye tid og energi på det<3
Det var en verdig vinner Maria sin verden, kjekt å få en titt:)

Tilslutt Iris som vanner blomstene:




Gruer meg litt til å se hvordan badet ser ut etter at hun har sprunget inn og ut med bøtta..

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte