lørdag 12. mai 2012

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Ja idag begynte jeg på dette soverommet, og en angreknapp hadde vært fint i grunn! Kunne ikke beynne igår pga en 3-åring skulle ihvertfall ikke legge seg. Og bare for å vær skikkelig grei mot sin slitne mor stod hun og storbror opp FØR kl 6-whyyy??
Gretten og sliten kom jeg meg nå igang etter å ha smisket med 9-åringen til å ha Iris ute. Ja det varte jo 5 min, for var jo mye kjekkere å plage meg.. Det var den Pomp deluxe jakka..
Etter 2 vegger tok jeg og de minste turen til Haugesund. En pitstopp for å kjøpe wallstickeren Lykke (dagens ironi) hos Fru Emma, og så til mine besteforeldre. Det var jo veldig koselig da<3

Hjemme igjen, og skal ikke gå i detalj om et mislykka McDonalds besøk.. Kom igang med strøk to på de to malte veggene. Skal ha grått på de andre to, blir det stygt er det jo "bare" til å male over.. Samme maset igjen, og nå er Elias sin jakke ødelagt...
Tenker jeg skal sette på den stickeren, virka stress, så jeg finner litt brus og sjokolade heller..
Hva skjer da tror du??
Iris tenker hun skal hjelpe mammaen sin med å male litt hun:



Det er en sti med maling fra det første bildet til veggen som du ser har fått en klatt.. Kjempeglad for at whitespriten viste seg å være tennvæske akkurat nå:(
Iris har vel aldri blitt lagt så kjapt før, og jeg vurderer sterkt bacardi i colaen;)

Muligens er dette noe jeg kan le av imorgen, men ikke akkurat nå..

Men sånn ellers så synes jeg det ser mye bedre ut med Eggehvitt enn pissegult med noe trykk på;)

Iris gullkorn tidligere idag:
" men mamma, koffor har du tissa på veggen da?"

Klem fra fru Mosbron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte