onsdag 9. mai 2012

Skattejakt fru Mosbron vis

Igår var jeg innom bruktbutikken her på Åkra, det er alltid koselig:) Alltid noe jeg ser for meg i hodet jeg har lyst på, som kanskje bare trenger en kjærlig hånd? Nå var det mange skatter faktisk, ikke bare sånn som folk bare vil ha vekk-skjønner du hva jeg mener?

 Målet mitt denne gang var enten et slags hyllebord eller puff som jeg skal ha mellom to døråpninger i stuen. Jepp jeg fant:) Ikke bord, men ikke mindre enn 3 puffer! To skulle selges samlet,og selvsagt kunne jeg tenkt meg kun 1 av dem.. I tillegg hadde de fått inn to flotte nattbord/skap, som jeg og kunne  tenkt meg ja nettopp 1 av!  Han var villig til å selge meg alt for 700,-, men jeg takket faktisk nei..

Så enden på visa var at jeg tok den ensomme puffen:

 Ser du potensialet? Må selvsagt skifte trekk, kanskje male litt og funderer på en søt wallsticker:)
Står i bilen ennå, pga skal snart på jobb, og mannen vet ikke helt om den ennå *kremt*

Skal få se bilde av nattbordene/skapene og:


Prøvde å smiske meg til å kjøpe kun den ene idag og når jeg skulle hente puffen, men fikk ikke idag heller gitt.. Den øverste ser du kanskje er skjev? Det er fordi sokkelen er blitt ganske så oppspist,så det syntes jeg ikke var så kjekt nemlig.. Men aarrgh irriterer meg fortsatt ja!

Da var det dags for å ta på uniformen igjen, ha en fin dag:)

Klem fra fru Mosbron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte