søndag 13. mai 2012

Prosjekt mislykka soverom!

Ja da var søndagen her, rommet skulle være ferdig og mannen komme hjem..
Tja hva skal jeg si? Jo mannen er hjemme,sliten "stakkars" etter fyll og moro..
 Jeg er ihvertfall litt ferdig med prosjekt soverom.. Det er det mest mislykka oppussingsprosjektet jeg noen gang har hatt! Skulle komme igang fredag,men det satte stridige Iris stopper for.. Midt i malingen lørdag innser jeg at veggene suger mer maling enn jeg regnte med = for lite maling! Ok plan B er svigers som har rester. Jeg og svigerfar blander eggehvitt og en grå, og tenker dette går nok fint. Halvveis på veggen innser jeg at det er nok for lite maling.. Ok ned igjen og får mer hvitt, og blander forrige blanding med denne.. Strever litt med å male, og frykter dette og er for lite.. Blir kjempegnien på malingen.. Veggen ser ut som mur,ok kan jo være kult? Leser så på spannet: takmaling!! Roer meg ned med å henge opp våre(hihi) nye blomstrete gardiner, og den fine grønne fugleknaggen<3 Den ble plutselig smykkehenger..

Våkner idag med hodeverk, støl kropp og blåmerker(??) på leggene.. Psyker meg opp til maling igjen, og panikken for at det er for lite maling tar meg igjen. Er jo tross alt himamekka blanding av vegg og takmaling;) Får dekket det sånn ca, og håper det tørker noenlunde jevnt.. Uten å tatt kampen mot gårsdagens malingsøl, begynner jeg med litt pynting;) Det er ihvertfall kjekt..
Det mangler fortsatt maling på 1 vegg, og DET spannet kjøper jeg, samt vil male skapdører og vindu- som vanlig baller ting på seg..

 Men for nå ser det altså sånn ut:

Litt mørkt, oops



Og forresten, tror du herr Mosbron så at jeg hadde malt? NEI!!!

Nå tar jeg helg, klem fra fru Mosbron<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte