søndag 6. mai 2012

Her er Oskar..

Heisann, møt Oskar:

Oskar er maskoten til Elias sin klasse:) Han går på rundgang,og meningen er vel å finne på noe med han den helga. Noe som barna/foreldrene skal skrive i den medfølgende boka.. Tror Oskar har hatt en veeeldig rolig helg nå, og er råklar for neste barn med forhåpentligvis mer fantasi enn min sønn;)
Men noe ville jo Elias ha å skrive i boka, så dette er spørsmålet jeg fikk igår: "mamma, kan du spøta ein genser te Oskar idag??" Btw så betyr "spøta" strikka på norsk! Problemet skjønner du at denne mammaen kan ikke strikke egentlig.. Jo jeg kan på en klumsete måte strikke rett, men ikke dermed sagt at jeg sitter igjen med like mange masker som når jeg begynte.. Skjønner du? Jeg har i mitt 34- årige liv kun strikket disse:


Og for å si det sånn, jeg måtte inn på youtube for å lære å felle av... Min mor strikkemesteren glemte tydeligvis å gi meg den evnen som ALLE andre i familien har..
Nei denne fruen likte bedre sløyd hun!

Men hvis du ser nøye på Oskar så ser du at han har et skjerf. Det har Camilla 9 år fingerheklet til ham-hihi!

Lat søndag idag, har gått å flyttet rundt på lysestaker, pynt og potteplanter.. Har sånn periode der jeg er lei av MYE i stua, med tilsvarende mager saldo, så får gjøre det beste ut av det.. Men jeg har et prosjekt neste helg når mannen er i Køben*hysj*

Tilslutt et bilde av Iris sin ulovlige blomsterpukking:

Litt større tuilpanene våre enn de i butikken..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte