lørdag 5. mai 2012

De fire årstider og sånn..



Ja sånn ca er været er på Karmøy idag 5 MAI!!! Trodde jeg skulle grine når jeg stod på jobb og så ut på sludd og snø:( Litt dusk regn er jeg med på, men ærlig talt!! Der går vi rundt med sommerskjorter og har stor fokus på grilling og is liksom.. Mine tanker går og til de som har konfirmasjons helg og som så for seg å utvide den overbefolka stua til terrassen.. Når vi hadde ifjor var det heldigvis terrassevær<3

Igår startet jeg min arbeidshelg med først opplæring i min nye ekstra jobb:



Jeg skal være ringevikar som varefremmer, og det var veldig kjekt:) Så i tillegg til 4 barn, mann, hus,hage, har jeg nå to jobber;) Jo galnere jo bedre? Det er jo kun husmor delen som er fulltidsjobb da-hihi.

Da avslutter jeg med en hilsen fra Iris

Denne jenta bryr seg ihvertfall ikke om drittværet!!


 Ha en fin lørdag, klem fra fru Mosbron:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte