torsdag 24. mai 2012

Igår bestemte jeg meg for en mini ommøblering, altså kun bytte om et speil og bilde i stua:

Før

Etter
Likte det egentlig sånn:) Speilet hang der før, men da stod og det gamle skapet der. Ikke blitt helt enig med meg selv om bilde og skap, så det får bli for idag..

Idag ble minsten syk, så vi fikk oss en svipptur til legevakten. Jeg takler vanligvis barn med feber, men ikke når hun klaget over magevondt. Livredd for blindtarm jeg.. Det var heldigvis ikke det! Legen gikk for urinveisinfeksjon, var og sår i hals og ører. Men får vel sjelden vondt i magen av øreverk liksom..

Imorgen har jeg en avtale med en skrivepult som gis bort. Digger Finn.no! Standard furupult, men skal jo selvsagt pimpe den opp;) Den skal på Milla sitt rom. Hun har fullstendig kaos av tegnesaker, som sårt trengs organisering. Mannen ble ikke glad, bablet noe om at han var lei av alt jeg drar inn i huset? Que?? I don't know what he is talking about.....

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte