torsdag 17. mai 2012

Gratulerer med dagen!

Da var dagen over,og sitter godt i sofaen:)

17 mai 2012 skulle vise seg å være en våt og kald dag her på øya.. Ungene likte heldigvis bedre enn meg å gå i tog;) Det ble litt amputert pga været, så etter å ha spist litt kake til frokost*kremt* gikk vi hjemover.. En liten tur innom svigerforeldrene mine som dessverre måte være hjemme pga min kjære svigermor er syk..

I ettermiddag kom brødrene mine med familier på koldtbord, kjempekoselig:) Vi hadde spleise koldtbord, og alle koste seg med god mat:


Til dessert hadde vi Safari kake,som falt veldig godt i smak. Elsker enkle kaker uten steking;)
(glemte å ta bilde av den)

Alle var slitne etter en lang dag, så med mindre golvet vasker seg selv, så får det vente til imorgen..

Og alltid koselig å få blomster<3



Klem fra fru Mosbron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte