søndag 24. mars 2013

Yrkesrisiko!

For en interiørinterfrelst person som meg utsettes jeg jo for mange fristelser der jeg jobber.. Og denne måneden har jeg ikke hatt mindre enn TO!! Skal jo helst gå i pluss da, og joda jeg gjør det altså- æresord!!!

Igår måtte bare noen godbiter få lov å bli med, sånne HELT nødvendige ting faktisk!

Hva skulle jeg ellers ha "påskegreina" i da?? Og sjekk de søte eggene da..

Det herligeste pleddet!! Iris sine ord: fekk du endelig sånn teppe nå mamma?
Jeg har ikke nevnt det før, men hun visste nok at mammen trengte et sånt hu;)

Nå får vi snart besøk av brødrene mine og familie. Ungene skal få hilse på det nye søskenbarnet sitt<3 Og jammen er det ikke ei ny prinsesse på vei og hos minste lillebror:) Jeg har gjordt mitt for folketallet, så veldig kjekt at andre tar stefettpinnen;)

Nydelig søndagsvær, og det vises jo på vinduene..
 Ha en flott dag folkens:)

6 kommentarer:

  1. Ha ha ha håper det er lov å le litt...?

    Men ler HØGT av kommentaren din til slutt, du er morsom!

    Ellers er jeg helt enig med deg, det var helt nødvendig at di fine tingene ble med hjem.

    Finaste søndag til deg og gratulerer med ny niese :)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  2. Hihi festlige du og likte den med at du hadde gjort ditt for folketallet:)
    Den yrkesrisikoen må ein ta hihi og fine ting du fekk med deg,kan sei at å stå på ein barneklesbutikk er hardt for så masse fint som det er!
    Ein fine palmesøndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Greit å kunne sende stafettpinnen videre, ja :) Vasen var skikkelig fin. Og minner meg på den vasen jeg lot stå igjen på Fretex (ikke for at de var like, altså, jeg bare angrer fortsatt).. :)

    SvarSlett
  4. Hihi! Hvis det er noen trøst så fikk jeg det pleddet av meg selv til jul og har bestilt vasen i grått. Og jeg har ikke jobben som unnskyldning... eller jo.. fordi jeg fortjener det!

    God påske!

    SvarSlett
  5. det er alltid så kjekt å være her inne hos deg, får meg alltid en god latter av dine festlige måter si ting på. og jeg skjønner godt av vasen måtte bli med hjem, passer perfekt til greiner og i disse iskalde tider må man da ha ett godt varmt teppe. Fornuftige kjøp synes jeg:) klem Helen

    SvarSlett
  6. Litt pynt er alltid nødvendig , skjønner godt at du blr fristet, Hus og Him har jo såå mye fint.
    Ønsker deg en fin påskefeiring, klem Anita

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte