tirsdag 19. mars 2013

London litt sånn kjapt..

Her kommer turen sånn kjapt oppsummert;) Har ikke vært så veeldig flink til å ta bilder, da det krever mye å holde styr på 4 unger i en storby.. Muligens kortet ned livet mitt med noen år..

Vi reiste grytidligt fredagsmorgen, men til en forandring bikket B menneskene i denne familien litt over til A.
Startet med litt drama på Gardemoen med å miste Camilla.. da var stressfaktoren et faktum! Heldigvis fant ei nydelig dame henne, og fikk ringt meg<3

Kjeeeeder seg på Heathrow

Poserer med telefonboksen!

British Museum del I

Del II: VIL HELLER PÅ SHOPPING!!

Ble mye Starbucks, og etter å sett div bilder av meg selv, innser jeg at det ikke var så lurt i grunn..

Big Ben

Karusell ved siden av London Eye, gikk kjappere i den køen ;)

Divaen kjøpte seg briller på Primark!! Og falske negler åff kårs..

Dåååååååååån

Dåååååååååån

Sees igjen Robbie<3

Mr President

Han her grønne typen var skikkelig skummel!!
Inni jordens indre på National History Museum. Og jeg som har rulletrappfobi..

Og bak han her er slottet..

Det har vært masse opplevelser for store og små, og ekstremt mye gåing!! Skulle gjerne fått shoppet mer, men innså at det var ikke så lett med 4 unger OG 1 mann.. Tar det igjen på jentetur til forhåpentligvis våren;)

Anna sin fav: Madam Tussaud
Camilla sin fav: Shopping
Elias sin fav: Hamleys toy store(6 etasjer!!)
Iris sin fav: badekaret på hotellet..












5 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte bilder:) Håper det er meg som for bli meg deg til London <3

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg! :) Ser ut til at dere har hatt et flott opphold. Med tre gutter og en antishoppe-mann må jeg nok også satse på jenteturer framover.. :) Og du? Du ser flott ut!

    SvarSlett
  3. Ååå så herlig innlegg:)smiler her og får veldig lyst på ein tur til London:)
    Skjønner godt problematikken med 5 på slep,hihi!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Herlig innlegg :) Gleder meg sånn til Londontur i juni og RW konsert... Ser du har fått et flott bilde av deg og Robbie..

    Fin tirsdag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  5. Så moro å se bilder fra turen :-) Veldig fine bilder! Og jeg må si jeg hadde hengt meg på Camilla og hennes favoritt. Hihi. Godt å ha deg tilbake igjen.

    God kveld i stua :-) Klem fra Monica.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte