tirsdag 5. mars 2013

Hus og Him

Da var første arbeidsdag overstått:)
Selv om butikken kanskje ikke er så stor, er det jammen meg nok varer å få oversikten over. Men jeg tok meg runder og studerte, og jadda shoppet MYE inni hodet mitt;) Så mye fiiiiiint<3

Skudesneshavn er en veldiig koselig liten by, faktisk kåret til årets sommerby et år. Har flere festivaler om sommeren, da er det liv! Butikken ligger nede med kaien, veldig sentralt:)
Mannen sin jobb ligger rett oppforbi oss, så juhuu jeg fikk kjærestebesøk på jobb ;)

Nei dette blir bra vet du:)
Og så måtte jeg jo knipse litt da:)

Velkommen<3

Så mange fristelser for en stakkars sjel..

Masse Greengate og Pip!

Kristine Vikse, Odd Molly og Plus Fine

Arne Jacobsen sine typografi krus.
Og lampa? Hadde ikke blitt lei meg hadde jeg fått den..

Så du noe du likte? Kom gjerne innom:))

14 kommentarer:

  1. Her var det jammen mei mye fint! :) Blir vel ikke noe problem å trives på jobb tenker jeg :)

    SvarSlett
  2. Utrolig mye fint! :)

    Lenge siden jeg var der sist, så ska ikkje se vekk i fra at eg tar turen om ikkje så alt for lenge! ;)

    Fin tirsdag til deg! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  3. Så mye fint!!!
    Må visst ta meg ein tur....

    SvarSlett
  4. Ja, her må eg innom ein dag :-)
    Har aldri vært der før.....
    Fine dag te deg!

    SvarSlett
  5. Drømmejobb.net? ;) Det ser veldig koselig ut :)

    SvarSlett
  6. Ka kosta peace putå? Den som du snopa deg her ein dag:) og ka merke e det forresten??
    Må gjerne ta flere bilder fra butikken,så kan me så aldri e i skudesnes shoppa hima sjå deg:-P

    SvarSlett
  7. Smf: Peace putå er merke Herregård og kosta 225,- meine eg på.. Er kun den beige med gull tegnet igjen, men den og e skikkelig fin:)
    Og jepsi, kommer nok flere butikk innlegg;)

    Charlotte

    SvarSlett
  8. Hei,og takk for koselig hilsen hos meg!
    Åhhhhh, dette var en butikk etter mitt hjerte, der kunne jeg ha handlet meg til "fant"...

    Fortsatt fin uke til deg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  9. Okei...bedre lykke neste gang:-) Var kjempefin den beige,men passer dessverre ikkje inn her i alle gråtonene mine:)

    SvarSlett
  10. Ai ai ai, her va da masse fint:-). Guri malla:-).
    Og du, diggar navnet på butikken. "Him", så kult:-). "Haugesundsk" er favoritt dialekten min, heilt herlig dialekt:-).
    Fin kveld til deg, no er det snart loppekassen på meg:-).
    Klems Evelyn:-).

    SvarSlett
  11. Kult :) flott at du hadde en fin første dag :) klems Diana

    SvarSlett
  12. Grattis med ny jobb, det ser super gøy ut!! Flinke deg, håper du vil stor trives der, sorry at det er lenge siden jeg har tittet innom deg, har virkelig ikkje energi for tiden og bloggingen uteblir med det også. Håper jeg finner en mirakel kur. Håper du har det kjempe flott. Det fortjener du!!

    SvarSlett
  13. Åååå så masse fint,helledussen altså:)herme du bare trivest kan eg tenke meg,så lekker plass,dette fortjene du:))

    Fine dag til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  14. Hei:)
    Så kjekt, takk for fine kommentarer.
    Du jobber på Hus og Him. Kjenner godt til den fine butikken. jeg er jo Skudnesbu. Kjekt med lokale bloggere;)
    Ha ein fine dag.
    Ann Elin

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte