torsdag 28. mars 2013

Klar for påsken:)

Skjærtorsdag og påsken er igang:)
Fikk handla igår med livet som innsats.. En mann i køen kommenterte tørt "verden står ikke til påske!!" Mangler vi noe NÅ, får vi overleve på sjokolade..

Var herligt å stå opp å vite at alle faktisk har fri SAMMEN idag. To dager med helt fri og forhåpentligvis kos. Og så får vi besøk idag, og det har jeg gledet meg masse til:)) Fant ut seint igår kveld, at oops vi mangler en ligge plass(hallo??). Ble litt gretten på meg sjøl da, men kom på en sovesofa som vi egentlig skulle ha henta for 1.5 år siden. Joda den står nede hos svigerfar, så vi er berga!!
Nå er det å få i oss frokost/lunsj, og få gjordt litt klart:)

Her er mine påskedetaljer, gult er kult!



Hvem har sagt kyllinger MÅ være gule?

Tulipaner<3



jippi, påskepynt fra barnehender. troooor det var Iris som laget den i fjor..

Ha en flott skjærtorsdag

3 kommentarer:

  1. Hehe det er heilt ekstremt som enkelte handlet inn til påske,skulle tru det skulle bli hungersnød og så er det nok mange som kaster mat og,måtehold her for mat får me alltid tak i :)blir heilt stressa av å stå i kø!
    Ønsker deg ei forsatt fin påske!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Heldigvis er det ikke like ekstremt som før jul... :) Synd med all maten som blir dårlig og kastes.. Ha ei fortsatt fin påske, med nok overnattingsplasser :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig du har pynta, lekkert!)
    Ønsker deg en kjempeflott påske!!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte