onsdag 20. mars 2013

All by myself for noen timer, og etter travel helg så var ikke det feil kjenner jeg.. Jobber ettermiddag idag og så rett i klubb:)

Diva Iris er modell idag faktisk, passer jo henne perfekt det-hihi. Anna bruker henne på et prosjekt på Media, så de koser seg forhåpentligvis:)

Jeg fru Vinglepetter har byttet om på spisebord og stoler-IGJEN!! Selv om jeg virkelig kunne tenkt meg hvitt bord og lysere stoler, så er det allikevel greit(akkurat nå??).




Keep Calm and carry On er jo et "slagord" jeg liker veldig godt, og i London var det OVERALT. Dvs på alt mulig ting og tang.. Selvsagt og andre varianter som Keep calm and eat chocolate, heller ikke feil ;)



Men jeg nøyde meg med et krus jeg..

Så nå får jeg vel carry on with my day!!

Og siden jeg gleder meg pittelitt til R W konsert så deler jeg en sang jeg liker godt med han:)


Ha en fiiin dag!

4 kommentarer:

  1. Det er jammen deilig når vårsola skinner inn vinduet og får stua til å virke "ny" :))
    (selv om det viser godt på vinduene at det har vært vinter!)
    fin onsdag til deg!
    klem nina

    SvarSlett
  2. Heldige du som får tid for deg selv :-) Det er virkelig luksus! I dag har jeg hatt besøk av to viltre småtasser, så med TRE av dem i stua kan jeg si at jeg er helt kaputt ;) Alenetid. Ja takk ;-)

    Ha en flott kveld.
    Klem fra Monica :)

    SvarSlett
  3. hørtes herlig ut med litt alenetid, har ikke vært for mye av det i det siste kjenner jeg. kos deg i forening ikveld :-) klem

    SvarSlett
  4. Keep calm and carry on var et motto etter min smak! :)

    Så ut som en kjekk tur til London. Men sikkert godt å ha alenetid etter en sånn tur. Er alltid gøy å reise, men fryktelig godt å komme hjem igjen også...

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte