torsdag 7. mars 2013

Død eller levende??

Jeg hadde en sjelden samtale med mannen her en dagen. Ja dvs om noe som kan kalles interiør?? Han er jo like intressert i det som jeg er i f.eks programmering..
Hvordan vi kom innpå det husker jeg ikke, men temaet var planter:

"han: eg suns me har for lite planter eg, like store planter. Eg: hallo me bor jo liksom ikkje i jungelen heller da!! han: ajå så døde kvister overalt er jo mye bedre?? eg: ja faktisk, for det e jo in det!!"

Og neida , mangelen på LEVENDE planter har heller INGENTING med mine MANGLENDE grønne fingre heller*kremt* Men nå da har jeg sittet her og kikket rundt meg, og tydeligvis så digger jeg "døde kvister"-haha..
Bilder tatt sent på kvelden..



 Noe annet som har "dødd" er mobilen min!! Den datt ut av lomma rett i bakken, og det var den skjermen svart gitt.. Nå håper jeg virkelig forsikringen dekker det, for jeg kjenner jeg blir stressa uten.. Har nå en krigsmodell UTEN Facebook, mail og Instagram- det er rett og slett en TELEFON!?! Nei jammen blir en avhengig av dippedutter.. Ryker pc'en så går jeg vel helt i frø;)

8 kommentarer:

  1. Kjipt m mobilen :( enig enig... Bedre m pinna :) ler :) planta dør :) klems Diana

    SvarSlett
  2. Så fryktelig kjedelig med mobilen,ein blir så avhengig av den,blir jo lettere stressa av slikt men håper du snart får ny med alt det me må ha innpå der.
    Eg er ikkje så glad i desse pinnene eg,hihi men har jo ein tendens til å drepe grønne planter og så koster det jo og då,hihi;)

    Fine helg til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Arg, med mobilene din altså, og tommel opp for døde kvister ;) er innom for å more meg med dine skriverier og ønske deg en fin helg! Klem fra Karianne

    SvarSlett
  4. Hehe. Morsomt (som vanlig) ;-) Myye lettere å holde døde kvister fine. Hihi. Du får skaffe deg noe grønt og be mannen leke gartner :-) Håper du får mobilen tilbake i en fei. Skjønner godt du blir stressa uten. Hold ut :D

    Fiin fredag til deg, Charlotte.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  5. Hahah :) Stilig med kvister vel! Håper det ordner seg med telefonen din! Om ikke har du en gylden mulighet til å oppgradere den :) Men ja, det er veldig avhengighetsskapende.

    Lykke til! Og gratulerer med kvinnedagen. Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  6. Hehe kvister er bra det:) Jeg har også flere mer døde planter enn levende.. det er bare fordi det er de som trives best hos meg:)
    Kjipt med mobilen da, den er kjekk å ha:)
    Ha en fin fin fredag:)

    SvarSlett
  7. Eg ler Charlotte, du skriv så utrulig morsomt...Samtalen med mannen om planter...hahaha..
    Og du, kjedelig med mobilen då...
    Fin fredag til deg og god helg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  8. Auda, så kjedelig med telefonen din - her hadde toåringen på ettellerannet vis fått til å sette lås på min telefon. Heldigvis er mannen en smule mer interessert i duppeditter enn meg, og fikset det på nullkommasvisj. Måtte le av de døde kvistene dine. Her holder jeg meg unna levende blomster så godt jeg bare kan jeg også, men bruker unnskyldningen med de lange fingrene til ungene.. ;) God helg :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte