tirsdag 12. mars 2013

Ja det er et "slit"..

Jeg er jammen ikke vant til å jobbe tilnærmet fullt, har ikke gjordt det på ca 10 år faktisk! Det er jo faktisk bare denne måneden, så det er jo ikke akkurat noe jeg skal venne meg til heller..
Problemet er ikke på jobb, verken Hus og Him eller Kid, det er hjemme det merkes;) Husarbeid? Kun det mest nødvendige takk! Rene klær? Jobber med saken du.. Skal reise på fredag så fint om jeg får opp farten igrunn?!

Muligens jeg var litt gretten på søndag da ungene bestemte seg for å gå 100% inn for å krangle, så med kveldsmaten kom moralpreken:

Jeg: idag har dåkke verkligen ødelagt dagen min!!
Iris med helt uskyldige øyne: va det ikkje vår dag idag?

Mens jeg jobbet hardt med at ungene ikke skulle høre at jeg lo, erklærte Iris at neste dag skulle jammen være hennes!!

Idag skulle jeg og Iris egentlig en tur til jobben min og pappen sin, men da jeg bare ønsket meg tilbake til senga:

Drømmeland


Da blir det hjemme dag! Skal i banken med kidsa og veksle etter skolen, og så skal jeg på jobb i ettermiddag, så kanskje like greit??

Bøyer meg i støvet for alle mødre som jobber 100% og har hus og barn som ser respektable ut!!

Og blæhh det snør ute!!

3 kommentarer:

  1. Jeg bøyer meg også i støvet for fulltidsarbeidende foreldre, og er evig takknemlig for måten vi har valgt å organisere vår hverdag på nå som vi har tre små unger :)

    SvarSlett
  2. Ja ikkje veit eg korleis de klarer det,eg har ikkje helse til å jobbe så masse så eg veit ikkje:)må sei eg beundrer at de får gjort så masse som dei gjere,noken er så effektive at det ikkje er mulig men no har ikkje eg sett om det er reint og ryddig då,kan nok ikkje klare alt det går nok på bekostning av noke:)

    Ønsker deg ein fine tirsdag,er ikkje så glad i tirsdager men:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte