lørdag 23. mars 2013

Selvlaga påskepynt som imponerer!

Da gikk ungene på påskeferie. Så selvsagt forventet jeg å få minst en gul isopor kylling?! Så jeg spurte om de ikke hadde laget noe i år? Jo Elias hadde, og sprang for å hente det. Wow wow wow sier jeg bare, var ikke forberedt:


Fiiiiiiiineste påske egget<3 Og de nydelige fargene og. Jeg smisket fint om jeg værsåsnill kunne få det, så skulle jeg kjøpe nytt til han, med snop??!! Ikke helt overbevist, men nå pryder det ihvertfall brettet mitt:)

I mangel på påskepynt nå, så lurer jeg på om jeg ikke bare "må" ha en Omaggio vase som vi har fått inn nå,for å ha i noen døde kvister med egg på?? vi kan vel ikke være heeeelt tom for pynt??

Fint vær idag så håper mangen tar seg turen til meg "i havn" ;)

Ha en flott lørdag<3

8 kommentarer:

  1. Hei og god måren :)
    Nydelig påske egg! Heldige du! Her blei det gule påskekylling fra barnehagen:) men veldig koselig:)
    Ja, tror nesten du må ha en ny vase til påsken:) for ellers så blir det vel ikke påske? ;)
    Ha ein fine dag på jobb :) Solå skinne fint til deg i dag i Sommarbyen:)
    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
  2. Ååå for et nydelig påskeegg,ikkje rart at du ville ha et slik framme til pynt:)
    Ikkje så masse pynt her heller men litt sånn at ein ser litt Glimt a påske,hihi:)
    Ønsker deg ein fine lørdag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hipp hopp Charlotte:)
    Å guri malla for eit herlig påskeegg, så fint:).
    Eg har ikkje pynta så veldig til påske, eit par egg. Kjøpte verdens finaste egg på Kid her ein dag, eit lilla og eit lyserosa, med mønster. Så fine:).
    Eg ler når eg ser bilder av snuppo di som ligg på golvet på flyplassen, herlig:). Sånn er det hos oss kvar gong vi er på shopping...hahaha...Mats ligg på golvet og sparkar med beino og gauler "Kan vi gå ut av denna butikken no...???" Hahaha...
    Fin lørdag til deg:)
    Her er Ina sjuk, så vi held oss inne.. Ikkje så kjekt i detta fina veret, men sånn er det.
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Herlig påskeegg! :) Perfekt pynt! hehe

    Ønsker deg en deilig lørdagskveld.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  5. Det var jammen kreativt! Det var jo kjempe koselig! Jeg må opp på loftet å ta ned litt påskepynt før påsken er over:S Alltid ting på gang hihi:)
    Kos deg i kveld

    SvarSlett
  6. Wow! For en flinking :) Det var skikkelig stilig, ligner overhode ikke på den typen påskepynt vi lagde på skolen...... ;)

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott!!
    skjønner godt at du ville ha det!!
    ha en riktig god søndag!!))

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så nydelig påskeegg! Imponerende, man forventer liksom en gul påskekylling:)
    Ha en riktig god påske!
    Hilsen Heidi

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte