søndag 10. mars 2013

"ny" kommode

Ingen hemmelighet at jeg liker meg på Finn.no;) På fredag fikk jeg meg en gammel kommode.. Alltid kjekt med en kommode?
Den trenger litt TLC selvsagt;) "du ska vel mala den kvit som alt aent!?!" Hmmf, nesten som eg vil mala den i noe annet på ren trass!! Har satt den inn til Iris, så egentlig hadde det vært fint å mala den i en pastell farge?? Viser to bilder nå, kommoden og sengeteppet mormor laget til meg, så tar jeg gjerne imot innspill:))



Egentlig litt malingslei om dagen, men kommer nok snart igang;)

Søndag, ingen planer og mannen lager sosekjøtt:)


10 kommentarer:

  1. Den syns eg var flottings!! God søndag!!

    SvarSlett
  2. Eg stemme for lilla elle gul. Men jentene mine på 8 syns du bør mala den i korall :)
    Fin fin kommode!! Sjønne "vegringen" for å mala, der e eg o, men de e veldig kjekt når en e færdig da :)
    Ha ein nydelig søndag
    vivian

    SvarSlett
  3. Så fin kommode, og er er sikker på den hadde blitt nydelig i ein pastell lilla farge, samme som den hylla på veggen:).
    Sengeteppe var knallis:)
    Fin søndag til deg:)
    No skal eg smella igang kotelettar til middag, jo jo...blir sikkert bra...NOT..hahaha..
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  4. Den var bare kjempe fin, skikkelig kupp! :)
    Jeg tror jeg hadde malt den i en fin gråfarge! ;) Litt dillå på grå om dagen! :)
    Koselig sengeteppe! :)

    Fin søndag til deg! :)

    SvarSlett
  5. Hehe, jeg får også høre "hvit, ja?" om jeg skal til med malekosten.. :) Skjønner godt du får lyst til å trasse litt, da ;) Det blir sikkert fint åkke som :)

    SvarSlett
  6. eg har eit slikt skap... i den fargen... får meg ikkje t å male det.... hmmm.... eg trur d ville blitt kult m mint farge.... passer fint t råååsa og hvitt... og alt aent og... en orange... hehe...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  7. fin kommode med romslige skuffer, blir nok lekkert i en deilig pastellfarge på det fine jenterommet. en fin søndagskveld til deg :-)

    SvarSlett
  8. Det er så moro å komme over gjenbruk på finn. Jeg har kapra den gamle kista som stod hos min far ;-) I forhold til farge var lampen på rommet til Iris i en skjønn gulfarge. Kanskje ta opp den? :-) Lykke til med valg. Hehe.

    Kos deg i kveld.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  9. Hvis du er lei av å male kan du jo dekorere skuffende med tapet? Det kan være kjempekult :-)

    SvarSlett
  10. Åååhh heldige deg som skal til London til helgen!! Håper våren er mer i gang der enn her, da får du kose deg masse! Nydelige boliger og kanon shopping. Ha en herlig reise! :))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte