tirsdag 26. mars 2013

Herlige vårdag:)

Igår på jobb (Kid) var jeg så heldig å få en flott blomsteroppsats av en kollega:) Hun er et skikkelig utemenneske, så da ble jeg inspirtert til å komme meg ut jeg og;)

Takk<3

Bare fant fram de møblene og putene jeg hadde..
Kid har fått inn masse flotte puter og plastduker i herlige farger nå:)

De kjeder seg ikke altså, de slapper av ;)

Får besøk av Divaen med barn på torsdag, så da er det jo kjekt med en kosekrok på terrasen ;)

Vel skal på jobb snart, så får vel komme meg ut av pysjen( kl 13:26)..

Og velkommen til nye flotte følgere<3

2 kommentarer:

  1. Ååå, herlige bilder...her har det lavet ned med snø i hele dag... ;)

    SvarSlett
  2. Herlig med vår og god-vær! Fine bilder) Ha en super kveld!)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte