torsdag 14. mars 2013

London baby!!



Imorgen, eller INATT (taxien kommer 04.50!!) reiser the Mosbrons til London for helga-yeah!!
Pakket og klar-NOT! Ikke en dritt er lagt i kofferten(e)..
 Elias prøvde seg igår-jeezez.. Han pakket et puslespill, legobil, leksikon og fav bamsen.. Hvor skal du har klærna da spurte jeg, men fikk til svar at han kunne jo ikke ha BARE klær med vel??
 Såååå avtalen er som følger: Anna tar kidså med på kino, og JEG pakker koffertene. Same prosedure as every year;)
Mannen spurte Elias om han skulle snakke engelsk når han kom frem: "nei eg ska forvirra de og snakka norsk!!"
Ha ha,den ungen er gull!

Så hvordan er ståa? Stua er et walk-in closet da jeg tørker klær på spreng, og snart skal jeg på jobb..
Spådommenn er en smule stressa hissig Charlotte i ettermiddag/kveld;)

But hey, endelig skal jeg få bruke den NYE kofferten jeg fikk til jul!Tror du denne blir vanskelig å få øye på?


Vel er litt spent hvordan det  blir med storbyferie OG hotell med 4 unger.. Og vi reiser jo ikke alene, for Kjatle sin familie er og med:) Svigerfar OG svogeren min fyller året på lørdag, så anledningen er 70 års dag:)
Men alle gleder seg masse!!

Så da sier jeg bare see you later alligator, London here I come<3

(ps! for potensielle innbruddstyver, vi har alarm;o))

10 kommentarer:

  1. heldigen som skal til London,og med 4 unger, det er akkurat som oss det :-) du skriver så herlig at jeg flirer godt her jeg sitter, kos dere masse. klem Helen

    SvarSlett
  2. MASSE god tur.... steikji.... eg drømmer og om ein london tur... men 3 unga på 4 minus år... hei hei.... blir kje i år kan ein sei... ler...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Kos deg ein heile haug på tur, Charlotte!

    Vel fortjent itte travle uker på jobb! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  4. Masse god tur og kos deg utrulig masse:))vel unt tur til London!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. God tur og kos dere masse. Aaah London *smiler* skal dit i Juni på RW konsert... wiiii gleder meg :)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  6. Hahaha, "nei jeg skal forvirre de og snakke norsk"... Priceless! ;) Ønsker dere et supert opphold! :):)

    SvarSlett
  7. Åå, så moro Charlotte! Det fortjener du :-) Håper ferien blir helt perfekt og så lite stressende som mulig :-)

    Gleder meg til referat fra turen.
    Klem fra Monica :)

    SvarSlett
  8. Åååå, så gøy med London tur. Eg har vore i London ein gang for mange år sidan, og gjekk og leita etter Hennes&Mauritz....HÆ??? E da mulig liksom...eg ler:-D.
    Eg og pakkar alltid i siste liten, vaskar kle dagen før og pakkar samme dag som vi ska reisa... Hahaha... Helst med våte kle i kofferten, for det har sjølvsagt ikkje tørka...Juhuu..
    God tur til dåke og kos dåke masse:-).
    Vi bloggast når du kjem heim:-)
    Klems Evelyn:-)

    SvarSlett
  9. Så heldig du er som skal ut å reise!Riktig god tur)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte