lørdag 9. mars 2013

Nytt brett:)

Da Fabelaktig hadde utfordring "Vis meg ditt lysbrett" irriterte jeg meg over at jeg ikke hadde et brett jeg egentlig ville vise. For neida har jo ingen liksom..

Men igår på Kremmerhuset bloggen så jeg at de hadde det som jeg "manglet" på tilbud-juhuu.. Ikke at det i utgangspunktet var dyrt heller da, men ja du skjønner greia;)

Siden jeg skulle på Hus og Him smisket jeg meg til at Anna skulle kjøpe det for meg, og hun måtte gå TIDLIG! Hun er faktisk ganske så pliktoppfyllende, så hun hadde alarmen på-hihi..

Here it is(litt større enn jeg trodde da men..):

99,- heilt topp!

Jeg "pimpet" en glassvase/lykt med litt hamptau, billig moro.

Nå har jeg plutselig fått sansen for beige og hvitt, etter å hatt dillla på svart og hvitt.. Jammen godt jeg hadde HVITT fra før da ihvertfall!?!

Takker for medfølelsen med tapet av min kjære mobil, den skal på verksted neste uke;) Fant en xperia mini i lageret, litt bedre ihvertfall..

Nå er det helg<3


6 kommentarer:

  1. Hehe,eg kose meg virkeligt med dine innlegg:) brette har eg to av,kjekkaste brett eg har hatt:-)

    SvarSlett
  2. Så fint lysfat:) Jeg har en liten dille på korg ting, hihi!
    Nå er det snart god mat, en film og slappings her hos oss herlig!
    God lørdag!

    SvarSlett
  3. Lekkert med kurvbrett :)
    Og salg liker vi jo :)
    Tipp topp , tommel opp !
    klem

    SvarSlett
  4. Så fint! Jeg fikk også med meg den utfordringen, men hadde overhode ikke ambisjoner om å delta - jeg er brennsikker på at jeg ikke får til det der fat-greia.. :)

    SvarSlett
  5. Se der ja, fikk du et flott lysbrett gitt :) Og ekstra kjekt når en finner noe en virkelig liker på salg! Det er kupp!!

    Fin lørdagskveld til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  6. Så herlig lysfatet og flotte ting oppå,pynter jo veldig opp:)skulle virkelig ønske me hadde Kremmerhuset her men kanskje likså greit kor skulle eg gjort av alle tinga:)?

    Fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte