lørdag 2. mars 2013

Frokostselskap!

Opp og hopp ingen bønn klokken 8 idag.. Angret pittelitt at jeg hadde gått for tidlig selskap når jeg "våknet"..
Men det var ting som skulle gjøres.. Vi var sikkert første kunder hos Kiwi idag for å kjøpe egg og vaniljesaus,ALLTID må jeg glemme noe..
Bordet dekket jeg sent igår, og let's face it-eeeenkel borddekking..

Rosinene var "godteposen"


Glemte til og med ballonger, for ei mor?!

Menyen bestod av amerikanske pannekaker, fruktsalat med vaniljesaus eller youghurt, juice og uglemuffins!


Appelsin, eple, kiwi, jordbær og blåbær

Kuleste muffinsene de der, og lette å pynte for klønete mammer;)

Når du har 12 gutter i 7-8 års alderen i selskap så kjenner du at du lever liksom! Mine tanker går til barneskole lærere!! Men de er noen skjønne gutter, og de fleste(alltid noen som ikke liker noe) storkoste seg med maten, spes pannekakene:)

Nå skal Camilla i klassefest(!), mannen tippeklubbårsmøte/fest og hu mor skal på "julebord" ikveld:))

Og galne meg har klippet meg;) Jeg hadde hår nedenfor bh-stroppa, nå er det rett under dobbelthaka;) Ikke orket jeg å gå med håret løst da jeg følte med totalt Tina Turner eller cocker spaniel, og konstant hale/dult er kjedelig?? Føler meg så mye mer fresh nå:)

opp og hopp Charlotte!!

ha en fin lørdag<3

Og forresten tusen takk for alle lykkeønskningene mht ny jobb, og velkommen til ny følger:))


3 kommentarer:

  1. Følgeren er kanskje meg det? I så fall, tusen takk! :) Så enkelt og fint et bursdagsbord, de eskene med rosiner frisket virkelig opp, og her i huset kan nok ett- og toåringen finne på å sloss over ei sånn eske.. :) Det liker jo "alle". :) Håper du får et fint julebord, de beste skal visstnok være rett før påske har jeg hørt.. ;)

    SvarSlett
  2. Haha! Du er bare så morsom :P Syns det var godt gjort og overleve et selskap med (det som må føles som) hundrevis av energiske gutter. Maten så deilig ut *kjesken! Hihi.

    Ha en finfin kveld, Charlotte!
    Klem Monica.

    SvarSlett
  3. kjempe fint bord... enkelt?? syns d var fint eg... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte