lørdag 5. januar 2013

Tusen takk!

Vil si tusen takk for så mange fine ord og omtanke på forrige innlegg (og egentlig generelt.)<3 Å vite at jeg har så flotte lesere gjør det så verdt å blogge:)

I min header står det interiør og hverdagsliv.. Det er fordi bloggen skulle være en plass der jeg kan "snakke" om alt som opptar meg. Hverdagsliv er vel og en cover for at jeg liksom ikke har et strøkent hjem å vise frem alltid, men streber etter å få det..
Ikke uten motstand fra resten av the Mosbrons igrunn, som ikke skjønner helt sjefen i huset som konstant går og rydder og ikke lar dem alltid få spise i stuen. Nei DET får de bare lov til de dagene det passer sjefen i huset.. Idag er en sånn dag de IKKE har fått lov.. Tilslutt sendte jeg mine 3 små med hver sin pose tomflasker, bestikkelser lenge leve, så jeg kunne få vaske huset hovedetasjen. Litt lei av å henge fast i golvet liksom..

Mannen slapp heller ikke unna sin kones vrede, så nå har han fikset støvsugeren..

Denne tegningen bare digger jeg, og er nok beskrivende for maaaaaange:



Så med rene golv, så satser jeg på en fin helg;)

4 kommentarer:

  1. Haha, bra bildet ;o))
    Eg har hatt fri dag, heilt herligt ;o)
    Ønske deg ei fine helg <3
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Hahaha det bildet er bare så kanonbra,trur alle kjenner seg igjen der:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Haha,digge tegneserien(smilefjæs). Kjekt å lesa bloggen din:-)

    SvarSlett
  4. Heisann, og takk for koseleg kommentar inne på bloggen min.
    Kulaste bilde du brukar her..trur me er mangen som kjenner oss igjen der ja... ;)

    Ønsker deg ein fortsatt fin søndag !
    Klem Birgit

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte