onsdag 16. januar 2013

Bilde ommøblering

Når en lider av ommøblerings mani som meg, har det sine konsekvenser.. Bilder har plutselig ikke plassen sin lenger, de må flyttes og nye hull(!) kommer på veggen..
Nå er jo ikke huset vårt akkurat nytt, så noen huller var det jo fra før som jeg har prøvd å bruke selvsagt*kremt*

Så oppdaget jo mannen da at det ene bildet han faktisk har valgt stod lagret.. Og samvittighetsfull som jeg da er har jeg idag funnet plass til den,og da nemlig skiftet rundt på andre..

Skal ikke vise DET da.. Men i samme slengen byttet jeg ut "utstillingen" på bildehylla :) Da vi giftet oss tok vi utendørsbilder i Rådhusparken i Haugesund, med ungene selvsagt. Fotografen, Audun Munthe, fremhevet grønn fargen fra gresset på noen bilder. Det ble virkelig stiligt på bildene av kidsa som løper:)

Så da fikk jeg litt vårfølelse rett og slett:

Ja det er kommet opp et bilde bak stolen og;)

M for the Mosbrons

Er meningen å ha de i gangen sammen med de andre familiebildene, ting tar jo TID.. Så nå skal de få friske opp her ei lita stund ihvertfall;) Tenker jeg kjøper ei billedlist til gangen jeg..

Nå har jeg hanglet ei uke, så nå synes jeg at energien min kan komme tilbake! Gjør jeg noe, så ligger jeg slips etterpå:( Føler meg lat vet du, ikke bra..

3 kommentarer:

  1. Virkelig en krok å kose i:)
    så fint, og personlig, med bildelist...og puta var kjempetøff:)
    ønsker deg en finfin onsdag:)
    klem nina

    SvarSlett
  2. så kjempefine ut de bildene av kidsa ja!:) å den stolen så deilig ut å sitte i:))
    er ikke bare en ting som følger med med den ommøbleringa nei.. hihi, har samme mani her.. men, kansje heldigvis, har vi så mange vinduer og betongvegger så bildene må henge på bestemte vegger, men jammen kan ikke bilder i seg selv ommøbleres på og;) uff, ikke rart mannen min har gråe hår;)

    SvarSlett
  3. å lide av Ommøblerings syndromet kan til tider være utmattende,jeg hadde også dette syndromet veldig sterkt, startet i 6 års alderen da var det oldemor og de som fikk kjørt seg, så bror min osv- nå er jeg frisk og sender de varmeste tanker til deg.- hi hi. ikkje rart du blir slapp etterpå då, kreve mye tankevirksomhet dette og så mye etter arbeid.
    Klart du får en bildelist på veggen etter hvert- du har jo stål kontroll.
    Så nydelige barn dere har- en rekke av flotte ansikter i kosekroken. Må være ekstra kos å sitte der å se på dem.
    Ha en flott dag.
    Klem fra karianne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte