onsdag 9. januar 2013

Stolen i ny drakt

Før jul var jeg så heldig å få en stol av en av mine kjære svigerinner. Eller jeg kunne fått flere samt et bord, men siden vi allerede har to sett så var jeg fornøyd med kun 1;)

Den var absolutt fin som den var, men feil farge...

Sånn var den først:


Etter noen strøk maling og nytt trekk ser den nå sånn ut:



Ok ser jeg muligens må stifte om trekket engang til... Jeg gjorde det samtidig som jeg laget middag jeg, multitasking??!!
 Men sånn ellers så er jeg fornøyd jeg:))

Alltid kjekt med en ekstra stol ikke sant??

Antall sidevisninger har gått opp en del i det siste, og det er kjempegøy:)) Legg deg gjerne til som følger og, så ser jeg hvem du er:)

Ha en fin dag<3



6 kommentarer:

  1. Den stolen blei kjempefine,du har virkelig gjort et kupp der med den stolen,blei så fin i kvitt og kven gjere ikkje fleire ting samtidigt:)
    Så kjekkt at du har fått fleire sidevisninger i det siste,kjekkt å sjå at det er fleire inne å ser:)

    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det ble en flott stol, praktisk og den pynter opp.

    SvarSlett
  3. What a work- supert glinsende resultat.
    Det gjorde seg det.
    Regne med at du sitter i denne til alle måltider og når du ser på TV- "middagen er klar--mamma skal bare hente stolen sin.." hi hi.

    Ha en super dag søte.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  4. Du, den vart jo heilt super! Deiligt når du ser forandringen så tydeleg!!

    SvarSlett
  5. Stolen ble super fin med ny farge og nytt trekk:) Flinking!

    Klem Camilla

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte