søndag 13. januar 2013

Hipp hurra for 40-åringen!!

Så var den store dagen her: Liverpool vs Manchester United!!

Neeeida, gubben( ja NÅ er han vel gubbe?) fyller 40 år idag <3

Vi hadde planene klar for å overraske han, selv om han (takk Iris..) visste vi hadde en overraskelse ;)

da det ble så mye "drama" pga den fotballkampen, så kunne jeg jo ikke la være..

Selskapet måtte få et tema: Fotball/Liverpool!!

Vi laget fotball kake:

Den skikkelig hjemmelagde typen!

Vi pyntet med Liverpool ballonger:



Og vi dekket selvsagt Liverpool bord:




Ikke nok servietter, så barnebordet ble litt annerledes:


Jepp bursdagsgutten følte seg skikkelig voksen;)
Tror faktisk han koste seg litt og jeg..


Og for dere som lurer på resultatet av kampen, så tapte Liverpool 2-1.. Det er vel egentlig et ikke tema..

Godt når det er ferdig og ikke sant?

Og så vil jeg ønske velkommen til mine nye følgere,kjempekjekt:))

4 kommentarer:

  1. Huff og så tapte laget,å nei men han fekk jo ein flott feiring,fint pynta og alt:)
    Mannen her i huset heier på Arsenal og han kunne godt tenkt seg litt effekter av det men eg gremmes så han har kun ein kopp stakkars:)

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ikke dumt med fotballkake :) Tipper kan koste seg masse selv om de tapte.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  3. For en fotballfest! Kan tenke gubben var fornøyd :) Du er jammen ei grei kåne ;-)

    Kanskje en ide og vurdere selv, bare United-ballonger da (vil helst forbli gift). Hihi. Ha ei nydelig uke du, titter nok innom snart igjen. Klem.

    SvarSlett
  4. Hi hi, så kult hadde han godte poser i Liverpool poser også? he he.
    Det er viktig å lage stas også for gamle gubber.

    Nyt denne flotte vinter dagen.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte