torsdag 10. januar 2013

Da er jeg vel hjemme igjen etter 4 års kontroll. 4 åringene tror mammaen er på jobb, vel husmor er jo og et yrke? Ikke så godt betalt eneste..

Ikke vant til å måtte få meg selv og unger klar og ut av dørene tidlig om morgenen. Vel ja er ikke 8 tidlig? Nei? Er ikke plaget med denne tidsklemma som jeg har hørt om.. Liten stilling samt butikk som ikke åpner før kl 10 gjør en person godt vant;)

Snuppa ble nå dresset opp i råsa kjole og glitrende sko, og selvsagt nydusja(glemte å klippe neglene-pokker..) Gjennomsnittelig høyde og vekt, synet perfekt(med mindre hun er svært langssynt fikk jeg beskjed om), kan telle osv...Det er jo nærmest som å gå opp til eksamen!! Håper for alt i verden at den håpefulle svarer korrekt og gjerne noe veldig smart!! Kanskje litt pushing fra mor?? Vel alt ok!!

Nå nyter jeg huset for meg selv, slipped into something comfortable(dvs baggy clothes) og tenker på alt som bør gjøres..

Igår fikk vi inn noen nye puter, blant annet pelsputer..

Det er vel det nærmeste jeg kommer mink..

Du ser den er helt ulik den andre pelsputa?

Og at den matcher mink teppet?


Takk ;)

Venter nå utålmodig på sola som er meldt, sånn at jeg kanskje får tatt meg en luftetur.. Får lage meg noe godt mens jeg venter:)

1 kommentar:

  1. Så deilig med litt alenetid. Kan tenke det settes pris på :) Jeg har hatt ei trøtt og sutrete jente i hus i dag, nekta og sove. Så null avslapping på mor ;)

    Er så glad for at du legger igjen kommentarer hos meg. Greit at man blogger for seg selv, men det kan fort bli umotiverende om ingen leser ;-) Så DU settes pris på! Ha en fin dag!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte