mandag 21. januar 2013

Å bestemme hvor skapet skal stå!

Da var helga over, og den har vi hatt i Bergen.
Anledningen var kontroll på BKB. Den gikk forsåvidt greit, men det er den ene verdien som ikke samarbeider...Ingen stor fare per idag, men det er sånn at legene følger med (og det er jo bra).
Resten av helga tilbragte vi hos et vennepar:)

Jeg har et gammelt skap som jeg liker godt og mange har de rundt omkring i landet:) Jeg hadde det i stua når vi først flyttet hit, men jeg fant liksom ikke plassen til det.. Så det har stått på gangen, egentlig litt gjemt. Ikke for at det forsvant akkurat i den tarmen av en gang, men ble litt anonymt.
Så etter å ha lest litt i det nye Boligpluss faktisk, fikk jeg en idè:) Rådførte meg med min gode venninne, etter at jeg hadde smakt litt på det selv, og som vanlig var vi enige;)

Kunne ikke fått mann og barn vekk fort nok idag for det klødde i fingrene *knis*

Skapet skal males (derfor svart/hvitt bilde) pga har fått litt bank av f.eks ivrige barnehender, skal begynne denne uka(håper  jeg..)

Himla fornøyd med den solstripa-not! Ser du fotografen? Trenger nytt kamera og fotokurs jeg! Mannen pleier bare å se dumt på meg når jeg nevner det-why??!!


Dette vet jo selvsagt ikke min mann noe om.. Men i helga skrøt han på seg til kompisene sine at det gjorde ingenting for han om jeg ommøblerte så lenge han slapp å bli med!! Jeg burde jo vært råsterk etterhvert.. Men med litt vilje og tepper til å dra det oppå går det meste!!

I kveld skal jeg i Perfect Home selskap, det er en stund siden sist.. Ikke så rik for tiden, så får håpe fornuften er med meg..

Ha en flott dag<3

7 kommentarer:

  1. Slike skap er jo så stilige, og blir nydelig når det blir malt... tipper jeg rett hvis jeg sier HVITT?

    Syns nå den solstripen var herlig jeg. "SOl sol kom igjen, solen er min beste venn"

    SvarSlett
  2. Jeg bare elsker gamle, nostalgiske skap! Min far har et stående i stua si, som jeg har gitt klar beskjed om at er mitt når han flytter ;-) Hihi.

    Nydelige bilder du har tatt! Håper du får en fin mandag :) Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Knall fint skap:) Er jo akkurat et slikt jeg er på jakt etter hihi! Koselig det er i stua di:)
    Fin ukes start til deg

    SvarSlett
  4. Hei på deg:)
    Eg fant bloggen din idag:). Så koseli og fin blogg du har:)
    Og nydelig fint i stova di:). Diggar den store klokka på veggen, den var knallfin:).
    Og du eg ler, kjenner meg så godt igjen i dette du skriv...hahaha.. Her i huset har mannen sagt stopp til alle prosjekta mine, så no nektar han og hjelpa meg...hahaha...
    No er han på jobb, og då har eg mala heile gangen vår...
    Eg legg meg sjølvsagt til som følgar hos deg og gler meg til og følga deg vidare:)
    Kos deg på PH party, eg har ei venninne som er PH forhandlar, og det er så masse fint:)
    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  5. Kjempe fint skap! :) Gleder meg til å se hvordan det blir! :)

    Fine dag og uka ønskes til deg!

    Klem Evy

    SvarSlett
  6. Skapet var kjempenydelig:))heldige du!

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Hei du. Så flott blogg du har. Kul tv løsning og kjempe fint dette skapet. Bare eeeelsker den live lysstaken. Denne flotte bloggen følger jeg gjerne videre!
    Ha en fin kveld da.
    Ser frem til å følge deg... Nå skal jeg klippe ut ca 50 små mikkemus fjes til 2 årsdagen til mellomsteget gutten min i morgen... :)
    Blogges!
    Hilsen Diana.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte