søndag 6. januar 2013

Noen mennesker er mer kunstneriske enn andre.. Jeg er ikke noen..

Når vi bodde i det forrige huset laget svigerinna mi to malerier til meg, i min favoritt farge: BLÅ


Fine<3

Flyttet rundt på mye igår(sjokk), så da kom disse frem i stua igjen:) "ulempen" med all ommøbleringen min at bilder og må flyttes på.. Ja ja kan vi ikke si de heller blir som nye da?? Lurt..

Et annet fint bilde jeg har fått i gave fra Davina er laget av hennes venninne som har DENNE hjemmesiden:) Fikk også flere ting i kalenderen min fra henne:)


Må være kjekt å kunne lage kunst:) Jeg svinger jo rett som det er malerkosten jeg og, men det er jo på møbler og hus-hihi.. Holder på med den fine stolen jeg fikk meg før jul. Den var i en fin brunfarge, men blir nå........HVIT.Tenker du ble overasket nå ja;) Funderer fortsatt på hvilket trekk setet skal få da.. Det er grønt nå.. Grått kanskje? Har jo ei grå gardin som lille lykketroll klippet litt i, så kanskje den? Praktisk at jeg kjøpte gardinene på KID;)

Lille lykketroll er forresten syk idag, feber og snørrete. Men tenker hu må stige 1 grad til for at hun skal bli slått ut.. Hu der har mer energi syk enn vi andre har friske..

Ha en fin søndag!

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se stolen ferdig hvit og fin og god bedring i huset! :)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å sjå stolen ferdig:)eg er heller ikkje kunstnerisk anlagt det får andre ta seg av,eg prøve mitt beste på andre ting:)

    Masse god bedring til minsten!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Spennende med møbelfornyelse :-) Blir alltid like imponert over menneskers evner med malekost. Fikk maleri av jenta mi i julegave, som svogeren min hadde malt. Det var som et fotografi, helt utrolig :)

    God bedring til energibunten din! Og ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Hei høpp!

    Takk for fine ord fra deg,og ja en 4 åring blir glad bare det ikke er klær i pakken hi hi!!

    Gøy med ommøblering men det følger mye annet med ja:)

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda:=)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte