torsdag 31. januar 2013

Lønningspils på fruen sin måte...

Etter å ha følt seg lutfattig noen uker nå, var det godt å få lønn. Ikke så kjekt med de dumme regningene, men men..

Jeg og Camilla har hatt en Haugesunds tur idag, dvs blodprøver.. Og vet du hva?? De dumme tallene har snudd!! Etter å ha vært nervevrak noen uker, er jeg nå "10 kg lettere"( gud kunne ønske det var skikkelige kg..)<3 Har en flott lege på sjukehuset,og hun gledet seg med meg:) Se der du, Teddy II er en lykke bamse<3

Tilbake til lønna;) Mannen har innimellom lønningspils. Jeg har igrunn ikke noe sånn behov, men å lure seg inn på interiørbutikker, det behovet har jeg ALLTID*knis* Fast bestemt på å bruke litt vett idag!


Nå har jeg funnet frem maling, så hvitt skal det bli!


Flott krukke fra Brun'o 89,- og orkidè fra Rema til 59,-


Lysestake og kubbelys fra Kremmerhuset til 150,- og kort fra Søstrene Grene til 3.60,-

Skulle likt å se en pubrunde som kostet 300,- eller hva??;)

Ha ein flotte dag<3



Når livet gir deg en smell, er humoren en god støtdemper.
 

5 kommentarer:

  1. gleder meg til å se når d er ferdig :) duuu??? hvor bor du egentlig?? vi bor jo ikke så veldig langt fra hgsnd selv...

    godt alt var bra m jenta di... :)

    klems Diana.

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Så flott at det gjekk så fint med prøver og alt,godt å få løfta det av skuldrene og for det er jo slik ein går og tenker på og ligger over ein!
    Flotte ting du har kjøpt og med lønningsdag så må det være lov å shoppe litt for rekninger er det alt for mange av...
    Herlig at det er siste dag i januar:)
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så godt alt var bra med jenta di!! :-) Har tenkt en del på dere i det siste. har en venn som akkurat har fått samme diagnose som jenta di har hatt. Det er så meningsløst og vondt. Men det er oppmuntrende å høre at det går bra med din jente og så bra dere fant en bamse :-)

    Lykke til med maling av sjenken. Det blir kjempefint.

    Klem fra Åsne på
    Marianne Leonora bloggen

    SvarSlett
  4. Herligt me sånne gla nyheter:) Sånn skap så det har eg alltid ønska meg,blir drit lekkert i kvit. Glede meg til å sjå det ferdigt:-D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte