fredag 27. april 2012

Watch the birdie



Liker du fugler? Jeg synes fugler er vakre skapninger(noen unntak selvsagt), men jeg nøyer meg med å bruke dem i interiøret;) Samler ikke på dem, men det gikk opp for meg at de har dukket opp litt her og der:)

Noe av det som sjarmerte meg i senk på visningen, var når vi skulle avslutte i hagen. Rene Disney følelsen, helt stille kun avbrutt av fuglekvitter i den flotte hagen<3


Idag var en sånn fuglekvitter start på dagen, hele huset våknet opp i godt humør<3

Trollhassel med fugler og bordkortene fra Anna sin konfirmasjon ifjor<3


Idag er det nok en regnfull dag.. Ikke mange planene, men det er en tur innom sykehuset idag. Milla har kontroll hver måned ennå, men det bekymrer meg ikke så mye lenger. Har blitt kjent med en annen "kreftmamma" som med sitt herlige positive humør har lært meg å tenke at nå er Milla frisk, vi vant! Tro meg, det har vært mange mørke dager, så det krever masse å snu de negative tankene.. Men 2 uker før Milla ble lagt inn sa jeg i klubb at jeg aldri hadde taklet å få et kreftsykt barn. Vel, det gjorde jeg jo:))

Favoritt puta mi akkurat nå, fra Kremmerhuset<3


Elsker denne grønnfargen, Kremmerhuset<3




Ha en fin dag, klem fra fru Mosbron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte