tirsdag 17. april 2012

Velkommen inn..


Opp en trapp, og inn en dør..
Camilla har laget nøkkelhus:


Bildeveggen av the Mosbrons:


Og i enden av en heller smal gang:


Ja jeg innrømmer det, vindfanget var veeeldig ryddet for klær og sko;) Det blir en del med 4 barn og 2 voksne:) Heldigvis kan jeg rydde vekk klær nede i kjelleren. Men jeg er ikke fornøyd med kjelleren, krever litt oppussing og organisering. Men jeg har bestemt meg for å la meg puste mellom slagene. Har jo planer om å bo her en stund, så alt til sin tid:) Som dere leste i forrige innlegg har denne familien hatt litt å styre med, og vinteren er blitt brukt til å komme seg. Få ned skuldrene igjen..

Nå skal jeg ta meg en tur ut i det fiiine været:)

Klem fra fru Mosbron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte