tirsdag 24. april 2012

Hva samler DU på?



Ved frokosten kom dagens innlegg til meg;)
 Alle samler vi vel på noe, og min greie er rett og slett Starbucks krus. Jeg har alltid hatt dilla på krus, men mer sånn at det  må vært minst 2 like! Jeg liker godt å orden i det meste, symmetri o.l Men altså ikke når det gjelder disse krusene. De viser jo til hvor jeg eller herr Mosbron har vært. For ja min mann reiser mer enn meg(!), og han har i oppdrag å finne krus til meg;) Ikke så storforlangende det egentlig, og det klarer han faktisk uten å få hjertebank og pusteproblemer.. En annen ting at kaffien til Starbucks er jo veeeeldig god<3 Denne turen lærte jeg at det funker med krem og,men til hverdags bør nok den droppes ja!

Så her er min realtivt unge samling:
(bilder tatt med mobilen)

Praha

Amsterdam

Malaga


Florida

New York

Oslo

København

Og den fine buketten du ser, er det Camilla som har plukket til meg fra egen hage<3

Ha en fin dag:)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte