lørdag 28. april 2012

Tid for litt hage..

Helg + fint vær= jobbe ute!!
Arbeidsfordelingen var grei:
Herr Mosbron måtte takle mosen som har erobret plenen vår. Morfar synes det er greit med mose,for det er så godt å gå på;) Men jeg synes nå det er penest med gressplen;)

Skjønner du?
Fru Mosbron skulle pusse hagemøblene:

Ser det ikke så godt her, men de trenger virkelig et malingstrøk!
  Vi fikk med huset en benk som jeg er i tvil om jeg skal pusse opp:


Hva synes du? Liker litt det værbitte og jeg..

Iris er en skikkelig utejente,så nyter finværet:)

Ikke så glad i å se på kamera;)


Hver gang jeg kikker rundt i hagen er det kommet noe nytt føles det som-koseligt:) Idag så jeg en blomst jeg aldri har sett før:


Den er lilla, med prikker..

<3
Mannen er litt sliten nå:


Og jeg skal kose meg med maling imorgen:



Gleder meg til de er ferdig malte, og vi skal sette opp paviljongen!! Tror vi skal kose oss masse denne våren og sommeren:)

Nå er det snart frem med lørdagssnopet, og roe ned.

Ha en fin lørdag, klem fra fru Mosbron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte