søndag 15. april 2012

Og der kom sola:)

Og da var  det jo bare til å skynde seg ut og gjøre litt hagearbeid..
Det fine er jo at da får jeg ungene meg ut og:)

Trampoline er kjekt:)

Sandkassen:)
Håper vi kan få kjøpt et føysestativ og(husker/disser), for ungene koser seg veldig i hagen:)

Hu mor sjøl har begynt så smått å fjerne det visne fra ifjor.. Problemet mitt er jo at jeg har ingen peiling på hva som er hva, og hva som skal og ikke skal fjernes. Et godt tegn var vel det som veldig villig slapp tak;) Har og erklært krig mot et stort furutre som så frekt har sluppet barnåler OVERALT!! Min kjære svigerfar er heldigvis enig, så da blir det nok gjordt noe med og;) Veldig praktisk å bo så nærme svigerforeldrene sine, og ungene springer veldig gjerne ned. Må vel heller begrense de litt. Camilla har vel til tider lyst til å flytte dit:)

Noen hagebilder:






Klem fra fru Mosbron

1 kommentar:

  1. What??? Grønn plen???? :D Her er det MASSE snø i hele hagen....sukk ;) Men men...solen skinner om dagene så håper varmen også kommer snarest!!
    Og ja, gøy med bursdager...men glad vi ikke har flere før i juni ;) Kjenner det har vært mer en nok i mars/april !!
    Ha en flott kveld og supert at du kom innom meg, så fant jeg deg :)
    Klem Tove

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte