fredag 13. april 2012

Location location location

Her vi bor kan vel kalles å bo midt i smørøyet:) Vi har gå avstand til sentrum, flotte Åkrasanden og "markjå". Helt ærlig så går jeg vel mest retning sentrum*kremt*..
 Men noe som er virkelig flott er å gå langs stranda:) Minstejenta vår Iris er så heldig at barnehagen hennes er nettop der:)
Idag fikk jeg besøk av mamma,og min firbeinte tanteonge Ronja. Snillere hund finnes ikke:) Vi gikk oss en liten tur på Sandane, og Ronja storkoste seg:) Prøvde å ta noen bilder av henne, men hun ville ikke stå i ro nei.. Når vi kom helt til enden hadde utegruppa i barnehagen piknik i sanden,og de koste seg med bøtter og spader. Iris var i barnehagen,men kunne ikke dy meg og tok henne med hjem:) Hun syntes det var helt topp at vi kom å hentet henne så tidlig, og ikke minst at hun fikk en is på veien.



Og nå er det jammen meg helg, og den skal nytes:) Jeg jobber annenhver helg, så vet å sette pris på frihelgene mine<3 Nå blir det faktisk fri tre helger på rad, fordi neste helg er det firmatur til vakre Venezia med mannen sin jobb. Det har jeg gledet meg lenge til:)
Men bør vel kanskje prøve meg litt på den hagen min fridagene før. Jammen skal jeg få litt å styre med der, veeldig prestasjonsangst..

Se den fine fuglemateren Elias har laget på skolen<3

Ha en fin fredag:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte