torsdag 26. april 2012

Kjøkkenet, husets hjerte..


Tja.. Denne fruen har vel ikke akkurat kjøkkenet som favoritt oppholdsrom.. Herr Mosbron er vel kanskje ikke kjempe happy for akkurat DET;) Nei jeg liker ikke noe særlig å lage mat, helt ærlig! Toro og meg har et fint vennskap der ja. Da liker jeg heller å bake:) Men siden ingen har spesielt godt av bakst og kaker*kremt*, så er det ikke sååå ofte da.. Det jeg liker best å lage er kaker som ikke trenger å se så flotte ut,men derimot smake godt*nam*. F.eks oreo kake? Sukk,nå ble jeg litt godtesjuk..

Ellers så bryr jeg meg jo om hvordan kjøkkenet ser ut:)



 Vårt kjøkken er ikke akkurat så stort, men ganske nytt. Innredningen er klassisk og hvit, og det er jeg glad for. Under skapene er det sånne gjennomsiktige glass(?) plater,og tapeten bak hvit. Akkurat DET synes jeg er litt kjedelig,og kunne tenkt å gjordt noe med. Mannen fikk nesten sjokk når jeg syntes det ble for mye hvitt, han påstår jeg vil ha hvitt over alt nemlig;) Pøh,kun vegger, tak og vinduer tenk! Kjøkkenet er egentlig der jeg tilfører mest farge:) Liker veldig godt polkadotter, stjerner og blomster akkurat nå..

Mine kjøkkenfavoritter:

Krakken som brukes av alle, og som alltid står i veien;)

Min luksus i hverdagen
Farmor sin tallerkenhylle


Ha en flott dag, klem fra fru Mosbron<3


2 kommentarer:

  1. likte godt de knaggene av bestikk under hyllen! Kremmerhuset eller?!

    SvarSlett
  2. Nei,en interiørbutikk i Asker som hadde de på salg:) Du får bøye litt bestikk,og få mr Handy til å drillle hull;) Ps har veeeeeldig lyst til å se litt hyttebilder:))

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte