onsdag 18. april 2012

Litt stuebilder kanskje?

Noe av det jeg virkelig mislikte med det "gamle" huset var stua. Den var liten, mens kjøkkenet var stort. Nå har vi ganske enkelt fått omvendt,men faktisk like gode skapplass. Planløsning og oppevaring er såå viktig!
Men da vi plutselig haddde større stue, måtte vi sette sammen to sofaer:

Planen er å kjøpe grått trekk til Ektorpen, så de "henger" mer sammen:)

Jeg elsker klokken min vår fra Kremmerhuset:


Kosekroken min:)


Det kjempefine heklepleddet fikk jeg vi til bryllupet av min kjære kjære venninne Davina<3

Tv kroken:

Helt å greit å være nærsynt for å si det sånn-hihi;)

Iris sin:


Morfar lager disse fine gyngestolene, og hvert barnebarn og olderbarn får<3 Disse er kjempepopulære, og jeg har hatt maaaaange bestillinger fra venner og kjente:))

Og tilslutt spisestue delen:

                                            (litt mørkt..)
To do listen i stua:
*Male den røde peismuren hvit eller grå
*Male furutaket(urk) hvitt
*Overbevise herr Mosbron om å male vinduene hvite!!
*Pusse ned parketten, og lakke på ny( helt tilslutt på lista!)

Har vel egentlig ingen bestemt "stil", liker så mye. Men jeg prøver å ikke ha for mye fremme på engang, heller rulere på pynt o.l. Er kanskje ikke så fargerik, men blir så fort lei når jeg tilfører farger og f.eks puter med trykk..

Nei nå må fru Mosbron sette igang med pakking til Venezia turen imorgen-gleeeder meg<3

Ha en kjempefin helg<3
Klem fra fru Mosbron

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte