mandag 16. april 2012

Keep calm and carry on..

Som mange andre har jeg flere skilt med morsomme tekster, bokstaver og postere.
Men den som betyr mest for meg er denne fra andre verdenskrig som har et veldig godt budskap.
I desember 2008 fikk vi sjokk beskjeden om at Camilla,da 5 år, hadde fått kreft. Nærmere bestemt akutt lymfatisk leukemi-ALL. "Camilla skal bli frisk, men hun skal gå gjennom en tøff behandling", var beskjeden fra legen på Barneklinikken, Haukeland. Og ja, Camilla fikk det veldig tøft. Hun fikk sjeldne bivirkninger, og jenta vår ble stille og innelukket.
Det ble jo selvsagt mye sykehus, og isolasjon. I denne perioden ble Camilla veldig flink til å tegne og skrive, og jeg oppdaget gleden med interiør. Jeg ble hekta på boligblader, gudskjelov for Narvesen;) Jeg begynte å ommøblere, og fant stor glede i ei ny pute, duk, lysestake e.l:) Dette var min måte å finne en glede i en ellers så tung hverdag<3
Behandlingen skulle være i 2.5 år, og Camilla ble heldigvis gradvis bedre. Hun fikk begynne på skolen, men det første året ble det jo ikke så mye hun fikk gå.
Vi ga et løfte til Camilla at når hun var blitt frisk og hadde fått håret sitt tilbake, skulle vi gifte oss og hun skulle få være brudepike:)
Ifjor juni ble Camilla erklært symptomsfri, og juli giftet vi oss.Jeg ble fru Mosbron<3 Og for å virkelig gi familien Mosbron en ny start, kjøpte vi oss nytt hus på Mosbron(selvsagt!).Vi flyttet inn i august,og har ikke angret:))

Så i en stor krise klarte vi å holde roen og gå videre som en samlet familie<3

Camilla 8.5 år og frisk<3

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min <3
    Takket være den fant jeg fram til deg, og denne solskinnshistorien :) Virkelig hyggelig lesing dette <3 Klemmer fra Lolita :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte