lørdag 27. april 2013

TGIS

TGI Lørdag!!
Sagt det før ære være alle som ALLTID har travle hverdager og er oppreist! jobbet litt ekstra(som jeg jo selvsagt gjerne vil<3), men så i tillegg skulle Milla endelig få feire 10 års dagen sin! Når de fyller 10 år går flere sammen og så inviteres hele klassen, og de er faktisk 25 stk! vært litt frem og tilbake pga skulle finne lokale og første gangen vi inviterte kræsjet det med guttene sin fotballkamp-det ble jo for dumt liksom..
Så torsdagskveld pyntet vi og gjorde det klart, kjempelokale! Ta bilder er jo for rutinerte mammaer, ikke sånne som meg*sukk*
Selskapet begynte mens jeg var på jobb, så jeg "slapp" 1 time, men bedre sent enn aldri?? fin gjeng er de, og det gikk veldig fint:)

Bra sliten kom vi hjem og der kom mannen med to buketter tulipaner! Oi tenkte jeg og skulle til å gi ham et kyss: "trenge ikkje takka meg, e kje eg som har kjøpt de.. me fekk de av ... på jobb me, og siden eg va teslutt fekk eg to bukettar.." En annen LUR mann hadde nok tatt æren, men neida ikke min..
Så altså takket være en ANNEN mann har jeg nå to buketter til pynt:)

Fine lysestaken min som mangler lys..

Tv kroken der ungene regjerer, så selvsagt skal en hest stå på bordet..


Sjekk det flotte teppet! dette har hu ene Camilla hadde selskapet med HEKLET som gave med tanke på Teddy<3 Jeg ble kjempeimponert og litt flau over at jeg ikke kan..

Da er helga igang, og jeg har hatt frokost. Eller dvs pizzarester fra igår..

5 kommentarer:

  1. hekling er kjekt det, men jeg er heller ikke særlig flink eller tålmodig til det.
    god lørdag!

    SvarSlett
  2. Koselig sofahjørnet for barna:) Ønsker deg en fin fin helg!
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Herlig tvkrok :-)
    Og det hekleteppe var jo bare så flott!
    Ha en flott inne søndag.

    SvarSlett
  4. Nydelig teppe! Koselig m blomster uansett hvem d er fra da,hi hi) fortsatt god helg))

    SvarSlett
  5. Kjempe fint teppe:) Så koselig med blomster da, sånn uansett hvem de var fra hihi!

    Nyt søndagskvelden:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte