tirsdag 16. april 2013

litt div en fri tirsdag..

Idag har jeg blitt intervjuet om hvordan det er å være 4 barnsmor, jobbe og blogge;) Intervjueren var min egen kjære datter, så det var ikke så skummelt-hihi.. Kun skoleprosjekt, så blir nok ikke berømt nei..

Ikke ofte det kommer bilder av meg nei, men dette er meg i kjent positur altså;)

Idag skal jeg ha flotte klubbvenninner på besøk, passet på å velge en fridag. Desserten laget jeg igår kveld, den knall gode baileys kaka*nam* Skal prøve meg på Club Sandwich til mat, og vel matlaging er IKKE min sterke side..

Da jeg første var ute og handlet.. Trengte litt pynt på lavbudsjett..

tine k "vase" i svakt rosa(hadde ikke korall,men passet kanskje bedre-hihi)
blomster jeg ikke husker navnet på?

Enkel oppdekking, sånn er jeg.. eller fordi jeg ikke kan??

Ei søt brikke som hører til puta<3


Og når jeg er i det sukkersøte hjørnet så har jeg fått mannen til å gå innom jobb og kjøpe lemonade, rosa så klart;)

Ha en flott dag folkens<3

Husk giveawayen min her, trekning på fredag..



6 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Kjempefint bord! Liker når det er litt enkelt. Desserten høres god ut, har ikke smakt den!
    Kos dere!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. så kjekt å se bilde av deg, da vet jeg hvem jeg skal se etter på bloggtreffet i sommer, gleder meg :-) desserten høres knallgod ut. kos deg masse ikveld. klem Helen

    SvarSlett
  3. Hihi du skal sjå det neste intervjuet blir med et blad eller ei avis:)
    Koselig pynta bord!ha ei fin fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Likte stuebord-bilde jeg, det var knæsj!og lekker vase!
    Kos deg med klubb, håper maten ble bra!)

    SvarSlett
  5. Likte sofabordet ditt,kjempeflott bilde:)

    SvarSlett
  6. Så herlig! Gøy å se hvem som sitter bak "skrivemaskinen" på den andre siden :) Flott dame! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten hilsen, da blir jeg glad ♥
Klem fra Charlotte